بخوانیم و بسازیم/ 

 «آیت‌الله مطهری و مسئله فلسطین» به نمایشگاه کتاب رسید

کتاب «آیت‌الله مطهری و مسئله فلسطین» برگرفته از بیانات شهید مطهری پیرامون مسئله فلسطین در سی‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد. 
کد خبر: ۶۶۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷ - 09May 2024

 «آیت‌الله مطهری و مسئله فلسطین» به نمایشگاه کتاب رسیدبه گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، انتشارات صدرا یکی از مهم‌ترین ناشرانی حاضر در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اهالی اندیشه است. 

طلاب و دانشجویان بیشترین مخاطبین آثار انتشارات صدرا هستند که به نشر آثار شهید مرتضی مطهری اختصاص دارد. 

انتشارات صدرا دوره کامل آثار شهید مرتضی مطهری را در ۱۲۴ جلد با تخفیف ۳۰ درصد و ارسال رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. از آثار جدید این انتشارات که در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است می‌توان به جلد دوم کتاب «خطابه‌های اخلاقی»، «فطرت و تربیت» و کتاب «آیت‌الله مطهری و مسئله فلسطین» اشاره کرد. 

در بخشی از کتاب خطابه‌های اخلاقی آمده است: همه اسباب سعادت با پول خریدنی نیست. علم یک از اسباب سعادت است. آیا می‌توان بدون رنج، تحصیل را با پول خرید؟ آری با پول می‌توان اسباب تحصیل را فراهم کرد و در کشور‌هایی که هنوز رشد و توسعه کافی نیافته‌اند و برای همه افراد همه اسباب ترقی فراهم نیست موجبات تحصیل را باید با پول فراهم کرد.

اما شرط اصلی و رکن اساسی موفقیت در تحصیلات علمی، همت و پشتکار است. به اعتراف همه حکیمان و عارفان و به نص سخن پیغمبران و امامان، رمز اصلی سعادت در روحیه و اخلاق است. در آدمیت است. آدمیت چیزی است که با پول قابل خرید نیست. آدمیت گوهر پاک می‌خواهد و همت و مجاهدت نفس.

گفتنی است؛ کتاب خطبه‌های اخلاقی استاد شهید مرتضی مطهری در ۳۶۸ صفحه در انتشارات صدرا واقع در راهروی ۱۹ شبستان مصلی امام خمینی (ره) عرضه می‌شود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس مستقر در نمایشگاه کتاب تهران، غرفه انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صریر، در مصلی امام خمینی (ره)، بخش عمومی شبستان اصلی، راهروی ۶، به نام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس میزبان اهالی کتاب و کتاب‌خوانی است و همچنین غرفه کودک و نوجوان این مجموعه درب شماره ۹ نبش راهروی ۲ شماره ۱۲۲ سالن کودک و نوجوان میزبان کودکان و نوجوانان است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار